sâmbătă, 12 august 2017

Mancare si plecare

Dupa atata vizitat am facut o binemeritata pauza de "realimentare" cu ceva bun si traditional din partea locului.



Ai mei si-au luat clatite sarate cu ou si somon...



Iar eu am mers la sigur cu paste.



Panorama de la iesirea din restaurant era superba.



Am ajuns din nou pe ziduri si am vazut ca apa o luase la vale aproape de tot. A ramas numai namol in urma ei.



Daca doriti sa incercati cateva retele de mancare locala sau sa admirati stanca imensa din mare in diferite ipostaze, sunteti invitati sa vedeti urmatoarea poza.



Cu cat ne departam mai mult de insula, cu atat mi se pare mai interesanta.



Autobuzul ecologic cu doua capete ne duce spre parcare.



La revedere, Mont Saint Michel !



Pacat ca vremea nu a tinut cu noi sa mergem pe jos toata bucata asta de pod.



Suntem pe limba de pamant ce uneste continentul de "munte".



Am ajuns pe "tarm", dar "triunghiul magic" tot ne face cu ochiul.



Inainte de plecare am vizitat centrul de expozitii, unde am vazut si macheta zonei.



Din parcare, triunghiul este isoscel.



Unde mergem, tati ? Ceva mai frumos nu cred ca mai avem de vazut, cel putin azi !

Niciun comentariu: