duminică, 13 august 2017

Castelul Contilor din Nantes

Dis-de-dimineata am plecat sa vizitam Castelul Contilor si am ajuns repede la poarta de intrare.



Castelul este inconjurat de jur-imprejur de ziduri groase si santuri cu apa.



Castelul arata foarte bine si este foarte ingrijit si pe exterior.



Ne-am urcat pe ziduri ca sa facem o tura in jurul sau.



Iata o perspectiva noua de pe zidul de nord al castelului.



Bine ca mi-am luat pantalonii lungi la mine, ca altfel nu puteam sa ma dau pe toboganul exterior al castelului.



Pacat ca nu am stat sa-l vedem si in interior, dar cred ca vor mai fi si alte castele de vazut pe valea Loarei, nu tati ?



La intoarcerea spre hotel si masina din parcare am trecut pe langa fabrica celebrilor biscuiti "LU".



In concluzie, Nantes este un oras frumos si atractiv, cu destul de multe atractii turistice, dar si incredibil de multe ronduri.

Niciun comentariu: