vineri, 25 august 2017

Panorama orasului Delft

Am inceput sa urcam in turn, dar nu inainte sa vedem mecanismul deschis al ceasurilor.



Din cand in cand, mai trageam cu ochiul prin ferestrele inguste, ca sa vad orasul si canalele sale.



Am ajuns in varf, iar cladirea care iese in evidenta este gara.



Ma indrept cu privirea mai spre dreapta si vedem primaria si piata mare din centru.



Iata o panorama superba a sudului orasului Delft, cu gara, primaria si vechea biserica.



In stanga, putem admira superba biserica catolica "Maria van Jesse".



Mult mai spre dreapta se vad perfect canalele strajuite de randuri de copaci.



Iata si un canal mai "plesuv", undeva spre nord, unde nu prea bate soarele...



Imi place asa de mult aici sus, ca nu-mi vine sa mai plec...



Acolo, in departare se vad cladirile orasului Haga, iar canalul cel mare, de jos, ocoleste vechiul oras prin nord.



Ne-am hotarat sa coboram, intr-un final. Atentie la scari, sa nu ametim !

Niciun comentariu: