luni, 14 august 2017

Gradinile si Leonardo da Vinci

La plimbare prin gradinile castelului, am admirat frumusetea extraordinara a castelului.



Am facut si o poza de pus in rama...



Apoi am coborat scarile pe langa tufisurile "bob de strugure".



Una dintre inventiile lui Leonardo da Vinci este o reprezentare a sistemului solar.



O noua perspectiva asupra castelului.



Monument ridicat in cinstea lui Leonardo da Vinci.


Mormantul lui Leonardo da Vinci



Mi-am luat si eu un suvenir cu familiile de regi si regine sub forma unui pachet de carti de joc.



Am revenit cu picioarele pe pamant, admirand in continuare zidurile imense ale castelului, dar si capela unde este inmormantat Leonardo da Vinci.



Pana sa ajungem la masina, am trecut pe langa "rate" si nu am ezitat sa prind si eu cateva.



M-am cam saturat de castele, mai avem multe de vazut ?

Niciun comentariu: