sâmbătă, 12 august 2017

Machines of the Isle of Nantes

Dupa vreo 2 ore am ajuns in Nantes, unde parcarile au forme tare ciudate si rondurile sunt la tot pasul.



Aici am vizitat Les Machines de Nantes, un muzeu de stiinte si tehnica.



Dupa ce am vazut un imens paianjen-masina,...



Am fost sa vad si un rac "viu".



Apoi am intrat in lumea insectelor....



Iata o furnica "automatizata" perfect functionala.



Si un mic avion, de pe vremuri.



Stand langa furnica, mi s-a facut un pic frica...



M-as fi dat si eu cu omiduta, dar trebuia sa astept ceva timp si am zis ca nu merita efortul.



In schimb, plimbarea cu aceasta pasare-dinozaur era doar pentru demonstratie si se alegeau doar doi oameni din public.



Nu am avut noroc si m-am multumit sa vaz cum se construiesc aceste masinarii magnifice.



Afis de promovare a muzeului.



Ar trebui sa vedem si elefantul, nu ?

Niciun comentariu: