luni, 29 aprilie 2019

Centrul vechi al Atenei

Plecam de la stadion si intram in Gradina Nationala din centrul orasului.



Aici gasim si cladirea Zappeion Megaron, centru de cultura, conferinte si expozitii.



In partea sudica a parcului regasim ruinele templului Olympieion.



Am cautat mereu umbra si am gasit o fantana cu broaste testoase.



Am gasit si aleea palmierilor...



Si am ajuns in piata Syntagma si am intrat la metrou.



Aici este o adevarata expozitie de arta in subteran.



In spatele geamurilor se pot vedea vestigiile antice bine conservate.



Mergem spre centrul vechi si gasim micuta, dar superba Biserica Panaghia Kapnikarea.



Apoi intram prin piata si ma pozitionez strategic sub o pinata, poate, poate pica ceva.



Din cand in cand asfaltul modern face loc vestigiilor antice si a urmelor antichitatii.



Trecem pe langa Biblioteca lui Hadrian.



Si ajungem in zona Agorei Romana.



Urmand strazile inghesuite observam Turnul Vanturilor, dar si Acropole, sus pe colina.



Mai vedem inca o data Acropola din Atena, pe care o vom vizita maine.



In drumul nostru, trecem si pe langa noul Muzeu al Acropole.



Este foarte incapator, iar grecii spera sa poata fi casa si pentru statuile si vestigiile aflate acum in muzeele din toata lumea.

Niciun comentariu: