luni, 29 aprilie 2019

Panathenaic Stadium - Kallimarmaro

Am plecat de acolo sus si am ajuns la Stadionul Panathenaic.



Acesta a fost locul de desfasurarea a primelor jocuri olimpice moderne in anul 1896.



Ne urcam pana in varful tribunelor sa admiram privelistea cu dealul Lycabettus.



Este singurul stadion din lume construit in intregime din marmura.



Stadionul se afla intr-o stare ireprosabila, de unde si supranumele "Beautiful Marble".



Ma pregatesc sa iau startul in cursa de o tura de stadion.



Si mami este o invingatoare pentru ca a ajuns pana aici, pe caldura asta, nu-i asa ?



Am ajuns si pe locurile speciale rezervate regelui si reginei.



Apoi am intrat printr-un tunel racoros pentru a vizita muzeul Olimpiadei.



Am intrat in muzeul unde sunt expuse tortele olimpice si posterele tuturor olimpiadelor.



Jocurile au fost suspendate in timpul celui de-al doilea razboi mondial, iar ultima oara cand s-au desfasurat in Atena a fost in 2004.



Iata si posterul primei olimpiade moderne din 1896.



Sunt tot timpul in centrul atentiei...



Am castigat intrecerea de alergare a unui tur de stadion pe care am avut-o cu tati.



Barcelona, Atlanta, Sydney, Atena, Beijing, Londra si Rio - orasele gazda ale ultimelor olimpiade de vara. Urmeaza Tokio 2020.



Familia olimpica a urcat pe podium, ordinea locurilor 2 si 3 nu conteaza, important este ca eu sunt pe primul loc tot timpul.

Niciun comentariu: