luni, 29 aprilie 2019

Lycabettus Hill

Trecem pe langa Ambasada Marii Britanii si incepem sa urcam un sir parca nesfarsit de scari.



Dupa vreo 10 minute de urcat ajungem la un teleferic. Am fi putut sa urcam si pe jos, dar caldura de afara ne-a convins ca asta e cea mai buna solutie in acest moment.



Si, am plecat....cu spatele la deal.



Din punctul de belvedere de pe dealul Lycabettus se poate admira superba capitala a Greciei cu numeroasele sale obiective cocotate pe stanci.



De aici, de sus, orasul pare imens, foarte dens si plin de cladiri de inaltime mica sau medie cu cateva etaje, maxim 8.



Eu si cu mami ne-am pozat cu parcul central numit Gradina Nationala, dar si cu un fel de stadion care ne dezvaluie o singura tribuna.



Apoi, ne-am inghesuit un pic ca sa facem o poza cu Acropole si mai departe cu marea albastra.



Chiar in varful dealului se afla o bisericuta ortodoxa greaca, unde am avut o experienta destul de ciudata. Imdeiat dupa ce am pus cateva lumanari pentru amintirea celor dragi, o batranica strangea cate un snop de lumanari abia puse care nici macar un minut nu arsesera.



Am plecat dezamagiti si am facut poze si pe partea nordica a orasului, cu cateva oaze de verdeata in mijlocul oceanului de blocuri.



Mult mai spre nord, am vazut ca e si o parcare, dar si un vechi amfiteatru.



Ne-am hotarat sa le vizitam, dar avem ceva trepte de coborat.



Si de aici, pe dupa stanca se poate admira stadionul antic.



Greu la deal, mai ales pe caldura asta, noroc cu sapca mea...



Plecarea ne surprinde cu o reclama la Metaxa, bautura greceasca creata de Spyros Metaxa in 1888.



De data asta ma prins locuri in primul rand si am vazut coborarea in toata spendoarea ei.



Sa mergem spre stadionul ala vechi, ce ziceti ?

Niciun comentariu: