sâmbătă, 6 aprilie 2019

In drum spre gara

In drumul nostru catre gara mai intalnim un podet interesant, ceva mai nou, dar rabatabil.



Dupa cateva minute de mers, vedem in departare podul Guglie, ornat cu gargiu, de unde si denumirea. Explicatie de pe wiki: garguiele sunt ornamente, adeseori în formă de cap de animal fantastic, situate la capătul unui jgheab sau burlan, pentru scurgerea apei de ploaie de pe acoperiș. Animalele sunt reprezentate în general cu aripi, ciocuri și gheare puternice.



Si, dupa un drum lung si obositor, la pas printre stradutele, canale si poduri, ajungem la gara.



M-am urcat pe pod si am facut inca o poza cu "Canale Grande", ceva mai linistit cu sosirea serii.



Cat timp asteptam sa plece trenul mai am timp pentru cateva poze: una este cu biserica San Simeone Piccolo, aflata chiar vis-a-vis de gara Santa Lucia.



Tot in apropierea garii este si o statuie a Fecioarei Maria.



Eu si cu mami suntem gata de plecare, dar sper ca maine revenim pentru o noua tura prin oras.



Mi-e pofta de inghetata.... !!!



Imi las poftele pe mai tarziu si mergem spre tren ca sa ajungem mai repede la Treviso.

Niciun comentariu: