duminică, 7 aprilie 2019

Disney Venetia

In drumul nostru gasim doi indragostiti in vitrina unui magazin.



Aici, am vazut o combinatie interesanta: gondolele, canalul si turnul din piata San Marco.



Si, am ajuns, in sfarsit, si la magazinul Disney.



L-am gasit cu greu, dar are o gramada de jucarii din care sa-mi aleg.



Mi-am luat si eu ceva mic, sa incapa in bagajul de mana: o mica printesa.



Apoi, am gasit un moment destul de bun sa fac o poza cu intrarea in magazin.



Ca sa stiu sa ajung data viitoare, mi-am luat reper podul Rialto, care se afla in apropiere.



Iarasi trepte, iar un pod, inca o poza cu canalul azuriu.



Magazinele sunt si pe o parte si pe alta.



Bine ca am iesit din aglomeratie si putem sa ne continuam drumul.



Am intrat in piata San Giacomo di Rialto unde se afla  biserica cu acelasi nume, care este gazda petnru Muzeul muzicii.



In drumul nostru spre gara am gasit si un magazin de suveniruri care vindea numai masti venetiene.

Niciun comentariu: