vineri, 26 aprilie 2019

Paralia Katerini

Anul asta ne-am hotarat sa profitaam de combinatia de zile libere dintre Pasti si 1 Mai si am plecat spre Atena pentru un concediu combinat: mare si vizitare.



Dupa un drum de peste 10 ore am oprit la Paralia Katerini, iar din camera unde ne-am cazat am admirat in voie marea si plaja pustie.



Este totusi luna aprilie...



Ne-am lasat bagajele si am plecat la o plimbare pe plaja, pe nisip.



In centrul statiunii se afla o biserica Sfanta Parascheva.



Am intrat pe ponton si ne-am facut un  selfie cu marea si plaja statiunii.


Biserica Sf. Parascheva



Nu am mers foarte mult si am ajuns in portul turistic



Ni s-a facut foame, iar tati si-a luat, ca de obicei, caracatita.



Se face seara, iar biserica se lumineaza.



Sa mergem la odihna, ca maine mai avem ceva de mers cu maisna... !

Niciun comentariu: