sâmbătă, 27 aprilie 2019

Seara de Inviere

Azi e sambata, zi de relaxare, iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa iesim la plimbare, in cautare de mancare. Se vede treaba ca vine sarbatoarea Pastelui, ca nu am putut sa nu remarcam multitudinea de oua de ciocolata din vitrina.



Este destul de mult soare...



Eu cu tati am intrat in mare,



Selfie-n trei spre departare
Cu plaja si minunata mare



Am gasit si biserica ortodoxa din localitate...



Este superba si are hranul Sfintilor Imparati Constantin si Elena.



Am facut si cateva poze in interior.



Altarul este superb, nu-i asa ?



Seara, am venit la masa
Si ne simtim ca acasa.



Am avut ciorba de miel
Delicioasa e de fel.



Eu am luat si o salata
Greceasca cu kalamata.



Dupa o masa copioasa
Noi ne-am odihnit un pic
Am plecat tarziu in seara
Sa luam lumina dara.



Dupa ce noi ne-am rugat
Iar lumina s-a plimbat
Roata-roata de trei ori,
O sa-o tinem pana-n zori.

Niciun comentariu: