duminică, 7 aprilie 2019

Muzica in piata Sfantului Stefan

Am ajuns intr-o zona linistita, curata, fara oameni pe strada, un fel de cartier rezidential.



Si, cand am iesit la lumina, am vazut ca suntem foarte aproape de portul de plecat in croaziera.



Am avut ceva de mers, dar dupa vreo 10 minute eram la Podul Academiei, unul dintre cele 4 poduri peste marele canal ce serpuieste prin centrul orasului.



Ne-am cocotat pe pod si ne-am uitat sa vedem daca zarim podul Rialto, dar nu am avut succes.



In schimb, in partea cealalta, am vazut bazilica Santa Maria della Salute, aflata vis-a-vis de piata San Marco.



Eu si cu mami, ne odihnim un pic pe pod si ne bucuram de peisaj.



Lasam in urma marele pod de lemn si ne continuam drumul.



Si, o luam la pas pana ajungem in piata Sfantului Stefan.


Muzica in piata


Dirijorul da tonul

Gata cu relaxarea, sa mergem mai departe !



Ajungem in Campo Sant'Anzolo si continuam sa cautam magazinul Disney.



Sper ca nu mai avem mult, pentru ca ma dor picioarele.

Niciun comentariu: