sâmbătă, 6 aprilie 2019

Din Treviso la Rialto

Dis de dimineata ne-am trezit pentru un mic dejun cu patiserie italiana si cafea.



Am plecat spre gara si am luat primul tren spre Venetia, care ne-a adus in vreo ora pe podul Libertatii, care face legatura dintre orasul lacustra si continent.



Am ajuns in gara Santa Lucia si ne-am facut toti trei un selfie



Primul lucru pe care l-am facut a fost sa luam "vaporetto" catre piata San Marco.



Am trecut pe langa o cladire impunatoare ce ascunde numeroase opere de arta: Muzeul Ca' Pesaro



Traficul pe apa seamana oarecum cu cel de pe urcat, doar ca aici nu sunt atat de multe barci, iar vitezele sunt mai mici.



Admiram si ne bucuram din plin de cladirile ce stau in apa, dar si de celebrele gondole.



Dupa cateva minute ajung sa imi fac poza cu un pod superb peste canal.



Este vorba despre unul dintre simbolurile Venetiei: podul Rialto.



Ne continuam drumul pe cel mai mare canal din Venetia: Grand Canal, si lasam in spaet podul Rialto.



A trecut doar o jumatate de ora de cand suntem in oras si deja imi place la nebunie.

Niciun comentariu: