sâmbătă, 6 aprilie 2019

La pas sau cu gondola ?

Imediat cum am iesit din piata, am gasit unul dintre locurile de plecare ale gondolelor.



Aglomeratia si bataia pe ele este maxima, pentru doar 80 de euro pe ora de persoana.



Am luat-o la pas, de toti cei 240 de euro si am admirat cladirile si peisajul urban, gratis.



Mi-au placut stradutele inguste care pareau ca nu se mai sfarsesc...



Si, am ajuns si in piata Manin, un loc ceva mai larg, plin de soare.



Dupa care, ne-am mai ratacit un pic, prin necunoscuta Venetie...



Si, de ce ne era frica nu am scapat. Vine mareea, iar ei sunt deja pregatiti. Mie mi-e frica, asa ca merg pe sus, ca sa fiu sigura ca nu ma ud la incaltari.



Si, am ajuns in apropierea podului Rialto.



Aici, ne-am reintalnit cu gondolele pline de turisti, aliniate in sir indian.



Si asa am economisit peste 1000 de lei dintr-un foc. Poate, cand o sa fiu mai mare, un print o sa ma aduca aici si o sa facem o plimbare romantica cu gondola.

Niciun comentariu: