duminică, 7 aprilie 2019

La pas printre canale

Podul Constitutiei


Podul celor 3 poduri


Este foarte aproape de autogara !


Cel mai confuzant pod din Venezia


Sa numaram impreuna podurile !


Uite inca 2 poduri !


Din partea astea se mai vad altele 4 !



Dupa ce am terminat de numarat toate podurile ce se vad daca te uiti de jur-imprejur de pe acest pod am porit mai departe la pas, fara o directie precisa.



Partea asta de oras este mult mai curata decat cea de nord, vizitata ieri dupa-amiaza.



Pe drum, ne-am intersectat cu alergatorii de ocazie care treceau podul.



Si am ajuns si in piata Santa Margherita, un loc destul de larg pentru acest oras...



Pe drum ne-am intersectat de mai multe ori cu oamenii crosului.



Este destul de greu sa te deplazezi prin oras, cand mergi in aceeasi directie cu ei.



Am incercat sa ii urmam, mai ales ca finalul cursei este in piata San Marco.



Dar la un moment dat, ne-am despartit ca sa putem merge in ritmul nostru.

Niciun comentariu: