sâmbătă, 6 aprilie 2019

Spre Palatul Ducal

Dupa ce am iesit de la restaurant, podurile si canalele m-au dat pe spate.



Ai mei si-au facut o poza cu podul suspinelor din alta perspectiva.



Si apoi m-am bagat si eu in acest trio.



Trecem din nou pe langa bazilica cu intentia sa mergem sa vizitam Palatul Dogilor.



Chiar inainte sa intram am trecut pe langa o veche gondola expusa sub arcade.



Si am ajuns si in curtea interioara a palatului.



Arhitectura este cu totul deosebita. Acesta este stilul venetian.



Tot mergand prin interior am surprins si alte perspective ale lumii de afara...



Aici putem admira curtea interioara vazuta de sus, cu lumini si umbre care se inteapa una pe cealalta.



Iata si Porta della Carta, aflata intre palat si bazilica, si care ne permite sa intram in curte.



Totul este superb pe afara. Vreti sa vedem si ce e inauntru ?

Niciun comentariu: