luni, 17 aprilie 2017

Baarle Hertog

Azi ne intoarcem inapoi in Belgia, iar drumul nostru face un mic ocol prin orasul Baarle Hertog din Olanda.



Ce e special la acest oras este ca, desi se afla cu totul in Olanda, are pe ici, pe colo cateva enclave de Belgia si astfel avem sansa "nesperata" ca eu sa fiu in Belgia, iar mami in Olanda tinandu-ne de mana.




Sau poti sta cu un picior in Belgia si altul in Olanda si sa te hotarasti care iti place mai mult...



Sau daca vrei la un restaurant in Olanda cu priveliste in Belgia...




Poti lua loc la masa si stai cu moara de vant in Olanda si cu piciorul stang in Belgia.



Ciudat este ca in functie de unde se afla usa de la intrare in casa, stii ce impozite sa platesti si cui. La nevoie poti sa schimbi intrarea si platesti mai putin.



Poza de album pentru parintii mei. Tati este in Belgia si mami in Olanda.



Acum mi-am facut si eu de cap in ambele tari deodata. Funny, nu ?



Si, ca tacamul sa fie complet, poti combina o sticla de bere belgiana cu o lalea olandeza si atunci chiar nu mai stii unde te afli cu adevarat.



Nu este un orasel mare, dar are mai multe frontiere intre tari chiar si pe mijlocul strazii...



Bineinteles ca localnicii isi iau tigari mai ieftine din Olanda, si le fumeaza in Belgia.



Duty free-ul este peste tot. Daca vezi un restaurant cu cartofi prajiti, esti in Belgia. Altfel, esti in Olanda. Daca nu esti convins, trebuie sa mergi pe granita marcata pe piatra cubica pana vezi exact unde esti.



Tare, nu ? Aici noi am bagat benzina din Belgia ca aveam reducere.

Niciun comentariu: