luni, 17 aprilie 2017

Maastricht-ul lui Andre Rieu

Am ajuns si in Maastricht, unde raul Meuse desparte orasul in doua parti.




Este destul de mare, avand in vedere ca mai are vreo 200 km pana la varsarea in mare.



Dupa ce am gasit parcare in centru cu 1 Euro pentru 17 minute...



Am fost sa-mi aleg o pereche de pantofi... nu stiam ce culoare sa-mi aleg.



Iata si catedrala impunatoare din centrul vechi.



Piata centrala in adancurile careia se gasea o parcare imensa pe mai multe nivele (minim 17 minute).



Se pregateau de festival si aveau mai multe figurine colorate in strada.



Cladirea unui teatru aflat chiar in centru.



Posta veche...



Daca nu stiati, aici s-a nascut celebrul violonist Andre Rieu si organizeaza concerte an de an.



Intrarea in catedrala catolica...



Pana si arborii sunt aliniati la milimetru...



O poza superba cu piata si catedrala din centrul orasului.



La plecare am trecut regulamentar pe trecerea de pietoni colorata.



Interesant oras, nu-i asa ?

Niciun comentariu: