marți, 18 aprilie 2017

Les Grottes des Remouchamps

Foarte aproape de gradina zoologica din inima naturii era o pestera superba cu forme spectaculoase.



Iata cateva cascade si draperii de calcar formate de-a lungul anilor.



Drumul spre maruntaiele pesterii era destul de amenajat...



Iata si draperiile cafenii despre care v-am amintit mai devreme...



Si cascada cea mai mare...



Brocoli la orizont....! Hmmm, preferatul meu.



Daca nu l-ati vazut, este in partea de sus a imaginii. Si, dupa vre-o jumatate de ora de mers, am ajuns si la partea cea mai frumoasa a traseului... plimbarea cu barca...



De aici, de urcam in barca si facem drumul inapoi pana aproape de intrare...



Trebuie sa trecem podul peste raul subteran si am ajuns la pontonul de imbarcare...



Cascada cea mare, vazuta din barca...



Si ceva ce pare un fel de catedrala, dar nu a mantuirii neamului...



Cred ca asta este gura rechinului...



Dupa o plimbare de aproape un kilometru cu barca prin pestera, am coborat sa iesim la lumina...



Iata-ne la sfarsitul turului, la iesirea din pestera. Nu am avut timp sa facem poza la inceput pentru ca am prins grupul din mers, datorita faptului ca am ajuns cu cateva minute dupa ce a inceput turul...



Dar totul a fost oki pentru ca i-am prins din urma si am putut vedea aceasta superba pestera...

Niciun comentariu: