vineri, 14 aprilie 2017

Pasari si floricele

Continuam in forta cu laleaua "Johann Strauss".



Apoi o alta combinatie foarte reusita de lalele si zambile.



Am ajuns din nou la o fantana arteziana...



Si un scaun perfect de odihna. Aici mi-am pierdut aparatul foto. Noroc ca in cateva minute vroiam sa fac o poza si m-am intors si l-am gasit. Se vede ca suntem in Olanda. In Romania nu mai gaseam nimic dupa un minut, nu dupa 10 minute.



Acest camp nemarginit de lalele m-a facut sa-mi recuperez aparatul.


Daca preferati culoarea rosie si nuantele ei, atunci aici e locul perfect de admirat lalele.



Pentru alb si galben, avem un alt loc numai bun de admirat.



Iat daca nu sunteti decisi, va ofer un curcubeu al lalelelor.



Mie imi plac atat florile cat si floricelele... :)



Am ajuns si la un show cu pasari rapitoare: ulii, vulturi si altele.



Am prins chiar si o bufnita... in pozele mele.



Niciun comentariu: