vineri, 14 aprilie 2017

Spre intrarea principala

Am ajuns si la o mica piateta unde era si un mic carusel muzicant.



Tehnologie veche, dar muzica nemuritoare.



Tipul asta de fantana arteziana parca l-am mai vazut undeva.... Aha, mi-am adus aminte: exista mai multe fantani identice cu aceasta in rond la Obor, in Bucuresti.



Am ajuns si la intrarea principala, unde era amenajata o gradena cu o multime de lalele de toate culorile, toate speciile, toate combinatiile.



Mie si lui mami ne-au placut foarte mult aceste lalele crete de culoare violet.



Ne-am asezat pe o banca sa ne mai odihnim un pic, dar ochii nostri inca admirau lalele...



Mai departe erau amenajate niste triunghiuri de gard viu care pazeau narcisele galbene.



Am ajuns si la un alt soi numit "Striped sail", descoperit in 1960.



Un alt aranjament cu flori diverse si culori diferite ne ademenea sa mergem mai departe.



Sa vedem daca mai e ceva interesant...!

Niciun comentariu: