sâmbătă, 15 aprilie 2017

Utrecht cu de toate

Am gasit o famacie abia in Utrecht, unde ma fost indrumati care un spital privat. Aici am zabovit cateva ore si, dupa cateva sute, am primit tratament pentru tuse. Sper sa fie bine. Este chiar surprinzator ca am rezolvat asa de repede intr-o zi de sambata, inainte de Pasti si intr-o tara straina. Am gasit cu greu un loc de parcare in centru si am facut o poza pentru recunoastere.



Foamea este mare si mami si-a luat o salata rapida cu somon.



Iar eu am fost mai conservatoare si am ales nuggets cu cartofi prajiti.



Dupa ce ne-am potolit foamea, am luat tratamentul si am mers un pic la pas spre centru. Aici am vazut cladirea Conservatorului de Muzica din Utrecht si,.... binenteles, sute de biciclete parcate...



Dar si obiectivul principal al orasului si anume turnul din piata centrala, obiectiv aflat in patrimoniul UNESCO.



As fi vrut sa fac o plimbare cu barca pe canale, dar azi chiar nu cred ca era cazul..., dupa atatea peripetii.




Sa mergem mai departe sa vedem, pe scurt celelalte obiective ale zilei (doua castele medievale).

Niciun comentariu: