vineri, 14 aprilie 2017

Da apa la moara

Am iesit din pavilionul orhideelor si am ajuns la o amenajare peisagistica cu apa.



Aici erau si cateva poduri special amenajate, pentru copii pentru a traversa acest ochi de apa.



Era destul de dificil, iar daca nu erai atent, chiar puteai sa iei ceva apa la bord.



Cam asa arata o primavara in Olanda: pomi infloriti si lalele albe si galbene.



Campurile viu colorate de zambile parfumate se intindeau linistite dincolo de canal.



Pacat ca nu am mai avut timp sa dam si o tura cu barca pe canal, dar ne-am multumit cu aceasta superba moara de vant specific olandeza.



In drum spre iesire, am mai vazut o gramada de lalele albe si rosii intr-o atmosfera de basm, dar deja nimic nu putea sa ne mai surprinda dupa o zi intreaga de admirat flori.



Si totusi, aceste mini-canale ce strabateau parcul si pe care abia acum le-am zarit si s-au parut destul de fermecatoare.



In rest, lalele si flori cat vezi cu ochii, culori si forme care de care mai ciudate.



Keukenhof -  gradina magica de lalele a Olandei. Merita vazut, dar numai primavara intre sfarsitul lunii martie si jumatatea lunii mai. Noi in mijloc de aprilie am nimerit la fix.

Niciun comentariu: