vineri, 14 aprilie 2017

Piata din Rotterdam

Dupa amiaza, am ajuns si la cazare. Cel mai mult ma bucur ca am patul meu si numai al meu.



Ni s-a facut foame si am mers in piata centrala din Rotterdam pentru o mancare sanatoasa cu fructe de mare. Eu mi-am luat calamari, mami file de peste pane, iar tati fructe de mare cu legume.



Cred ca eu am iesit cel mai bine dintre toti, calamarul este preferatul meu.



Acum, ca avem burta plina, putem sa admiram in voie superba cladire in care se afla piata.



Peretii viu colorati ne prezinta flori, fructe si legume.



Chiar si tavanul este plin cu struguri, pastai, postocale si fructe de mare.



Eu si cu mami, inauntrul unei bijuterii arhitectonice.



De fapt, am aflat ca aceasta superba piata este si un complex rezidential cu apartamente.

Niciun comentariu: