duminică, 16 aprilie 2017

Moara muzeu

In moara muzeu am vazut bucataria, unde puteai sa joci linistit sah,...



Apoi, daca veneau inundatiile aveai incaltaminte de rezerva suficienta pentru vreo doua, trei saptamani...



M-am dus sa trag un pui de somn, dar am primit cartonas galben pentru simulare !



Am prins momentul oportun cand paleta morii de vant era intr-o parte si am facut o poza pe geam.



Am cantat un pic la pian, dar cred ca au fost si altii inaintea mea si nu mai mergea foarte bine.



Dupa care am vazut cu adevarat care este scopul construirii acestor mori de vant.



Nu este cum credeam eu, pentru macinat cereale, ci pentru asanarea terenurilor.



Am iesit afara impresionata de ceea ce am vazut si am descoperit gradina plina de zarzavaturi.



Iar pentru ca inca batea vantul mi-am luat si eu o moara verde cu rosu pentru acasa.



Va aliniati, drepti, cu vantul inainte...mars !



Iata o macheta a unei mori de vant tranditionale din aceasta zona.



Mi s-a facut foame. Nu mergem si noi sa mancam ceva ?

Niciun comentariu: