sâmbătă, 15 aprilie 2017

Palatul regal din Apeldoorn - exterior si gradini

Dupa un drum pe jos, prin padure de 10 minute am ajuns si la palat. Asta e palatul, nu se vede dupa steagul fluturand ?



Chiar daca pare simplist, intr-una dintre aripile palatului se afla o colectie de palarii ale reginei. Nu am avut voie sa facem poze, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca este impresionanta si foarte numeroasa, peste 100 de modele de forme si culori diferite.




Am ramas impresionata si am scris si eu in cartea de oaspeti gandurile mele.



La exterior seamana cu palatele frantuzesti cu fantani arteziene...



Gradini impresionante cu forme diverse...



Este un fel de Versailles din cate il aud pe tati...



Iata si o alta fantana chiar aproape de structura circulara plina de coloane.



Domeniul este destul de mare si vast si mai erau multe de vazut, dar tusea nu imi dadea pace...



Chiar si asa, am mers ceva prin gradinile palatului..., nu ?



Iata si o fantana in forma de glob pamantesc...



Si o imagine de ansamblu cu gradinile, langa macheta palatului.



Iar asta este palatul copiilor. Aici trebuia sa ma joc eu un pic, daca eram intr-o zi mai buna.



Hai sa vedem si un pic in interior si dupa aceea sa cautam o farmacie.

Niciun comentariu: