luni, 17 aprilie 2017

Philips Stadion

In drum spre Belgia am facut un mic ocol prin Eindhoven si am gasit loc de parcare foarte aproape de stadionul celor de la PSV.



In parcare am gasit foarte multi fani ai acestei echipe...



Am zis ca nu putem sa ratam o asemenea ocazie si am luat-o la pas spre stadion, chiar pe langa cladirea fabricii Philips...



Iata o alta cladirea interesanta cu o fatada acoperita cu "solzi de peste".



Intrarea pricipala in stadion.



Barul suporterilor cu ferestrele avand inscriptionate numele unor mari jucatori ai acestei echipe.



Printre ei regasim nume mari precum Ronald Koeman...



Sau Ronaldo "Il fenomeno"... si chiar si un mare fotbalist roman. Va las pe voi sa ghiciti. Nu este greu, mai ales ca aveti si indicii generoase in fotografii.



Imagini din magazinul de suveniruri, cu echipamentul oficial de "acasa".



La intrarea in stadion se gasesc statuile a doua legende ale clubului de fotbal PSV.



Primul, cel de deasupra, este Coen Dillen, un atacant legendar al acestei echipe.



Cel de-al doilea este : Willy van der Kuijlen, jucator emblematic cu care PSV a castigat cupa UEFA in sezonul 1977-1978.



Si eu sunt echipa de start a PSV-ului ! Stadionul este superb, dar din pacate este inchis duminica pentru vizitatori.

Niciun comentariu: