duminică, 16 aprilie 2017

Impresii din Gouda

Dis de dimineata am ajuns in Gouda, foarte aproape de cazare (20 km).



Aici ne-au intampinat noua balene cu cozile in sus...



Dar si magazine de jucarii...



Si branza cea mai buna din toata lumea.



M-am dus sa vad daca e deschis la magazin, dar nu am avut succes.



M-am bucurat de flori, canale si biciclete...



Si am luat-o la pas printre canale, ratacindu-ne spre centru.



Aici ne-am oprit sa mancam ceva bun, traditional, si cu branza daca se poate.



Tati a fost inspirat si a ales un platou cu branzeturi. Asta e cea a mai ramas dupa 2 minute.



Eu in schimb, pentru ca eram bolnavioara, inca, am vrut o supa. Si ce supa se putea sa fie mai potrivita decat una de branza cu crutoane ? Mmmmm. Delicios !



Si din nou, la pas, pe canale.



Niciun comentariu: