duminică, 30 aprilie 2017

Salina Slanic Prahova

Salina Slanic este cea mai mare salina din toata Europa. Am fost si la celelalte saline din Romania, dar asta chiar mi s-a parut mare fata de Ocnele Mari, Turda sau Targu Ocna.



Bustul marelui poet Mihai Eminescu, sculptat in sare.



Inauntru exista si o colectie minunata de chihlimbar.



Dar si una destul de frumoasa de flori de sare...



Bineinteles ca nu puteau lipsi din colectia de statui in sare regele Daciei : Decebal.



Si imparatul Romei : Traian.



Dupa locul de joaca, galeria ne duce spre o mare cruce luminata...



Iar apoi, ne-am indreptat spre iesire, pe stanga fiind un pod. Cred ca e ceva interesant de e asa de multa lume acolo. Sa mergem !



Intradevar, chiar este interesant. Este o cascada sarata de toata frumusetea.



Dupa trei ore de hoinareala, am iesit din salina, fara sa ratam ocazia de a sta la coada vreo 3-4 microbuze... Mi s-a parut mult, dar cand am vazut ce era afara, coada de 500 m de oameni ce asteptau sa intre in salina, m-am bucurat nespus ca ne-am trezit mai devreme.

Niciun comentariu: