vineri, 14 aprilie 2017

Expozitie in pavilionul... central

Am ajuns intr-un final si la pavilionul central, o imensa sera cu expozitii de flori, care de care mai interesante.



Unele erau chiar inalte, aproape cat mami. Te simteai ca Guliver in tara uriasilor.



Desi nu par, acestea sunt niste lalele crete cu striatii duble, care seamana mai mult cu garoafele.



Si lalele astea sunt destul de interesante. Cele albe se numesc "White Star".



Desi, nu par, toate florile de mai jos sunt lalele din diferite soiuri (crete, stea, bujor,  trandafir).



Eu am mers pe clasic, pentru o poza cu lalelele pe care le recunosc cu adevarat. Astea au intradevat forma "adevarata" de lalea, cea pe care o stim cu totii.



Olanda in doua cuvinte: lalele si mori de vant.



Va las sa admirati in continuare aceste minunate flori.



Poate aveti pofta de "zahar ars". Aceste lalele au exact acea culoare.



Am admirat lalelele si in tablouri si aranjamente florale.



Iata si laleaua "Vaya Con Dios" !



Stai sa ma odihnesc un pic....



Apoi, ma duc sa-mi iau si eu un mic ghiveci precum cel din spatele meu.

Niciun comentariu: