marți, 18 aprilie 2017

Frica si joaca

Dupa spectacolul focilor urma cel cu pasari de prada, dar am preferat sa tragem o sperietura in interior la zona de reptile, serpi si paianjeni. Iata o iguana...!



Si un mic cameleon... deloc infricosator...



Si aceasta broscuta mica portocalie cu pete negre este destul de draguta, dar veninoasa...



Iata si o soparla ciudata, careia nu puteai sa-i deosebesti coada de cap. Chiar aceasta soparla putea sa mearga si inainte si inapoi fara sa faci diferenta...



In schimb acest serpisor era destul de infricosator...



Ca sa nu mai vorbim de asta alb din stanga...



Sa trecem la lucruri mai interesante si anume aceasta pasare cu creasta...



Sau aceasta broasca testoasa lenesa...



Paianjenul auriu l-am pastrat pentru final...



Dupa atatea animale, cred ca a venit momentul pentru o binemeritata portie de joaca...



Dupa ce m-am dat in tobogane, am trecut la tiroliana...



Si nu m-am dat dusa de aici, decat dupa vreo cateva ture bune...


Niciun comentariu: