vineri, 14 aprilie 2017

Maia la Keukenhof

Dupa ceva rataciri prin campurile de lalele, am ajuns, in sfarsit la Keukenhof, cea mai mare gradina de lalele si nu numai din Europa, daca nu chiar din lume.



Am facut o poza cu organizatorii chiar la intrare, cu niste zambile albastre pe fundal.



Dupa care am mers prin mijlocul lacului pentru a admira cele mai frumoase lalele.



Cat vezi cu ochii, lalelel peste tot, care mai de care mai frumoase.



Mie mi-au placut foarte mult combinatiile de flori multicolore, iar asta de jos este una dintre ele.



Si daca tot suntem in Olanda, am zis ca trebuie sa incerc si eu sabotii de lemn.



Iata si un aranjament super-colorat cu cale in apropierea pavilionului Juliana.



Dupa aceea, m-am dus sa fac un dus, dar din pacate apa nu ajungea pana la mine.



Sa vedem ce mai urmeaza ?

Niciun comentariu: