vineri, 14 aprilie 2017

Orhideea - vedeta salonului

M-am saturat de atatea lalele si am intrat repede intr-un pavilion. Aici vedeta era orhideea.



Orhideele te inconjurau din toate partile, chiar si pe sus.



Nu ai cum sa nu iubesti orhideele, mai ales aranjate asa frumos, in forma de inima.



Pavilionul asta este din ce in ce mai interesant...



Iata si primul aranjament floral cu orhidee. Sigur vor urma si altele.



Si acestea par mai mult liane, decat orhidee, dar sunt foarte frumoase si colorate.



Splendoare si culoare !



Am urcat si la etaj pentru o privire de ansamblu.



De aici, de sus se pot admira si alte aranjamente.



Acum pot sa vad mult mai bine salba de inimi de orhidee.



Am obosit, cu atatea flori in jurul meu. Sa trecem la aranjamente florale. Asa ca va propun sa votati cel mai frumos aranjament din cele ce urmeaza mai jos.



  • aranjament floral 1 (orhidee albastra)


  • aranjament floral 2 (puritate)

  • aranjament floral 3 (roz cu picatele)

  • aranjament floral 4 (cale in ghiveci)

  • aranjament floral 5 (arbore cu orhidee albe)

  • aranjament floral 6 (cosulete multicolore)


  • aranjament floral 7 (fantezie pe sarma)


Mie cel mai mult imi plac numerele 3, 5 si 7, dar nu vreau sa va influentez. Voi ce parere aveti ?

Niciun comentariu: