duminică, 16 aprilie 2017

Morile de vant din Kinderdijik

Am lasat Gouda in urma si am plecat spre urmatorul obiectiv al zilei : morile de vant de la Kinderdijik. Aici am si gasit un sabot cu care sa o iau pe canale.


Dar totusi am preferat sa mergem cu vaporasul...



Mai ales ca aveam ceva de mers pana la complexul de peste 18 mori de vant aflat in patrimoniul UNESCO. Bine, se mergea si pe jos, dar afara nu era chiar cald, iar eu sunt in recuperare...



Am ajuns la prima "moara turistica"...



De aici se pot vedea foarte bine si intr-o parte si in cealalta toate celellalte mori de vant.



Privelistea este minunata, chiar daca afara este frig si bate si un pic vantul.



Morile de vant sunt adevarate case de locuit, iar unele din ele au si puiuti....:)



Mi-e un pic frig, dar ma incalzesc cand vad ratele astea pe canal cum se plimba din loc in loc.



Haideti sa va fac si voua o poza cu aceste mori minunate !



La mine cred ca se vede mult mai bine, asta si datorita farmecului meu..., nu ?



Am parasit prima moara "vizitabila" si acum asteptam vaporasul sa mergem mai departe.

Niciun comentariu: