vineri, 14 aprilie 2017

Mozaicul florilor

Am ajuns si la un mic colt de istorie vie. Iata cum arata floarea de lalea originara din Himalaya.



Aceasta a fost adusa mai intai in Turcia si apoi in Olanda si aici s-a adaptat foarte bine si au aparut soiurile si forma lalelelor din zilele noastre.



Dupa cum vedeti, lalele erau mici si violete...



Am intrat apoi intr-un pavilion special dedicat unor aranjamente florale.



Aici erau prezentate diverse flori, printre care si un soi de trandafiri multicolori.



Mie imi plac si aceasta "Rosa downtown"... o specie de trandafir rosu cu portocaliu.



Mai multe tipuri, mai multe culori, mai multa incantare pentru vizitatori.



Mami si vacuta zebra viu-colorata.



Dupa ce am iesit din pavilion, am ajuns la un mozaic special creat cu flori de culori diferite.



Arata chiar interesant, insa numai de sus...



Mergem si noi sa mancam ceva, ca deja am obosit de atatea flori... ?

Niciun comentariu: