duminică, 30 aprilie 2017

La joaca in salina

Dis-de-dimineata ne-am trezit pentru micul dejun si am plecat rapid la Salina Unirea sa nu prindem aglomerat. Am avut noroc ca ne-am urcat in primul microbuz si am coborat vreo 15 minute. Iata si expozitia minerilor cu nelispitul salut "Noroc bun !".



In imensitatea asta de salina, cea mai mare din Europa, am gasit un loc de joaca unde m-am dat mai mult de o jumate de ora in toate gonflabilele si jucariile de acolo, dupa care mi-am asteptat cuminte randul la carturi.



Era foarte aglomerat la "pedalat", dar pana la urma am dat cateva ture buna, ca spre sfarsit chiar am obosit, dar nu m-am lasat si am mai dat o tura.



Mi-am facut o prietena cu care ma mai jucasem ieri la cazare. Ne-am intalnit si aici in salina si ne-am jucat impreuna.



Vreau sa-mi iau si eu un suvenir de aici, ca tare mult mi-a placut.

Niciun comentariu: