vineri, 14 aprilie 2017

Moses Bridge

Azi am plecat spre Olanda pentru o mini-vacanta de Pasti, iar primul obiectiv in drumul nostru a fost asa-zisu pod al lui Moise.



Este vorba despre un pod care separa apele, la propriu, dupa cum se poate observa si in imagini.


Din pacate, cu o zi inainte a plouat si podul este plin de apa, iar efectul nu este chiar cel scontat.



Chiar si asa, ne-am simtit minunat, avand apa in stanga si-n dreapta, iar noi traversand chiar prin mijloc.



Intr-un final am reusit sa ajungem pe malul celalalt.



Eu am luat-o inainte spre masina... Dupa cum se poate observa, eram singurii turisti la aceste maret obiectiv olandez, care apropo, este destul de greu de gasit chiar si cu GPS.



Dar, este adevarat, se lucra ceva la amenajarea unui punct de belvedere si probabil de aceea era mai greu de accesat.

Niciun comentariu: